Ožujsko studentski natječaj 2017.

06.11.2017 - 13:04
Ožujsko studentski natječaj 2017.

Prezentacija (PDF)

Osmisli promociju i osvoji vrijedne nagrade.

I ove godine, Molson Coors i Ožujsko pivo provode u suradnji s Ekonomskim fakultetom Sveučilišta u Mostaru projekt osmišljavanja promotivnih aktivnosti.

Za sudjelovanje u projektu, prije svega, potrebno je odabrati jednu od tema:

1.       Žuja i nogomet (osmisliti promotivne aktivnosti kroz sve prodajne kanale, kao i medijske kanale za vrijeme trajanja Svjetskog prvenstva u nogometu 2018. u Rusiji) ili

2.       Digitaliziraj Žuju (Kako približiti brend potrošaču u digitalnom svijetu?  – aktivnosti i projekt)

Obavezne stavke projektnog rješenja:

  • napraviti istraživanje, anketu, pitati prijatelje što misle o Ožujskom pivu, o njegovim prednostima i konkurentima na tržištu;
  • saznati od prijatelja šta je to što Ožujsko pivo dobro radi, a što bi trebalo poboljšati kod promocija vezanih uz nogomet i/ili digitalizaciju i promocije Ožujskog piva na društvenim mrežama i digitalnim kanalima;
  • osmisliti projekte/način ulaganja Ožujskog piva u ove promocije/aktivacije/kanal u svrhu poboljšanja prodaje i jačanje brenda;
  • osmisliti online aktivnosti (socijalne mreže, aplikacije i ostali digitalni kanali);
  • osmislite slogan događanja i odabrati medije;
  • osmislite aktivnosti/promocije/nagrade za velike lance, male trgovine i HoReCu;
  • napraviti SWOT analizu Ožujskog piva i dva glavna konkurenta na tržištu.

Najbolji projekti biti će nagrađeni vrijednim nagradama:

1.       mjesto – 1000 KM
2.       mjesto – 600 KM
3.       mjesto – 400 KM

Prijave i dodatne informacije: pp.efmo@gmail.com

Prilikom prijave navesti:  ime i prezime, naziv tima i teme, fakultet i broj indeksa. Moguće je sudjelovati samostalno ili u timu (maksimalno tri člana).

U projektu mogu sudjelovati:  svi studenti Sveučilišta u Mostaru.

 

Uvodna prezentacija projekta u održana je u četvrtak, 16.11.2017.  u 10:00 na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru (sala 214).