Završni dio natjecanja za najbolji studentski poslovni plan

20.05.2016 - 13:53
Završni dio natjecanja za najbolji studentski poslovni plan

Završni dio natjecanja za najbolji studentski poslovni plan u akademskoj 2015./2016. godini održan je u utorak, 24.05.2016. godine u amfiteatru Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru.

Na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru održan je 10. jubilarni izbor za najbolji studentski poslovni plan koji se provodi u sklopu redovite nastave na kolegiju Poduzetništvo, nositelja kolegija prof.dr.sc. Zdenka Klepića.

Povjerenstvo sastavljeno od nositelja projekta ispred Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru prof.dr.sc. Zdenka Klepića, doc.dr.sc. Nikole Papca, asistentice Lidije Šunjić i demonstratorice Marijane Mišetić, zatim od predstavnika Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta, tajnika ministarstva Joze Bejić, zatim predstavnice Udruženja za poduzetništvo i posao – LINK Alise Gekić, predstavnika Regionalne agencije za razvoj Hercegovine – REDAH Nevzeta Sefe,  predstavnika Zagrebačke Pivovare Tine Škutora te predstavnice Tehnološkog parka Intera Melihe Gekić Lerić koji su ocjenili odabrane radove. Osim ocjene same ideje, ocjenjivani su i načini istraživanja tržišta i realizacije ideje te načini financiranja i osiguravanja sredstava za realizaciju ideje.

Od dvanaest poslovnih planova koji su ušli u završni izbor, odabrano je pet za finanlne prezentacije. Tri najbolja dobili su prigodne nagrade i certifikate od strane Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru.

Za najbolji poslovni plan u akademskoj 2015/16. godini proglašen je "Healthy fast food" studentica Sofije Hubijar, Janje Konjevod i Valentine Đotlo. Zbog inovativne ideje o „Proizvodnji i prodaja brusnih traka i abraziva“ drugo mjesto su osvojili Marko Franjičević, Stanko Bazina i Domagoj Sučić, dok je treće mjesto pripalo studenticama Ivi Leko, Nikolini Mikulić i Ivani Penavi, koje su osmislili poslovni plan "Proizvodnje i prodaje industrijskog drveta paulovnije".

Na koncu je važno napomenuti da je u natjecanju sudjelovalo ukupno 140 studenata sa 49 različitih poslovnih planova.